بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، فبراير 01، 2012

حاجات صغيرة .. وتبسِط :)

فى حاجات صغيرة جداااااااااااااا
بس أنا بحبها جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وبتبسطنى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا


قررت انى فى البوست دا ارصدها .. عشان كل لما اتضايق افتحها واتفرج عليها .. واتبسط :)




**

اتبسطت .. لما واحدة زميلتى مرة كلمتنى وقالت لى عاوزة افضفض معاكى شوية
ورغم اننا زمايل مش اصدقاء .. بس قالت لى انا شفتك مبتسمه الصبح .. وحسيت انك راضية اوى ^_^

**

اتبسطت .. لما بنوتة صغيرة مكملتش سنتين .. كانت موجودة فى الجمعية امبارح .. وقالت لى ياثوثو ^_^ 

**

اتبسطت .. لما صديقة الطفولة الى حنتها بكرة .. قالت لى بهزار .. أجل الفرح عشان خاطر تحضريه يعنى ^_^
ورغم انها بتسال بهزار .. بس اتبسطت اد ايه هى زعلانة انى مش هكون موجودة :D

**

اتبسطت .. لما اختى الصغيرة رسمت لى رسمة " بو " وخبتها فى وسط ورقى عشان ابقى اشوفها وانا بقرا الكتاب ^_^

**

اتبسطت . لما ست جارتنا عجوووووووووووزة جداااااااااااااا ربنا يديها الصحة .. وانا دايما بسلم عليها وفاكرة انها مش عارفانى .. الاقيهافى يوم بتنادى عليا باسمى وتقعد تدعيلى كدا من الباب للطاء ^_^

**

اتبسطت .. لما قابلت موظفة عندنا فى الكلية انا بحبها جداااااااااا فى مسيرة من شبرا للتحرير يوم 25 يناير 2012 
الثورة مستمرة :)

**

اتبطست .. كل مرة بقرا النوت بتاعت 25 يناير 2011 .. انا كنت صح :)

**

اتبسطت .. كل مرة حد يقولى .. انتى بقى شيماء الزين الى بيقولو عليها ؟!!

ورغم انى عمرى ماعرفت بيقولو عليا ايه .. بس كفاية انى مشهورة يعنى :))

**

اتبسطت .. لما لقييت صفحة مشهورة على الفيس وناشرة كلماتى
اى نعم من غير اسمى .. بس عادى بقى .. كويس ان الكلام عجبهم ^_^

**

اتبسطت .. مع كل مكالمة مش متوقعاها من حد بقالى كتير مش سالت عليه 
او مسج :)
او حتى رسالة على الفيس

**

اتبسطت .. لما كنت مفلسة ,, وبحط ايدى فى جيب بنطلون لقيت عشرين جنيه :))

**

اتبسطت .. فى كل مرة اسمع اغنية لانغام .. والاقاها منطبقة عليا .. الست دى مبتهزرش ياناس :$

***

اتبسطت .. لما مرة نمت محتارة اوووووووى .. وصحيت على اية قرآنية بتقول 
إِنَّ اللّهَ لَذُو فَضْلٍ عَلَى النَّاسِ وَلَـكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لاَ يَشْكُرُونَ
الحمد لله :)


اتبسطت .. انى كتبت التدوينة دى .. وانى رجعت ادون تانى :)

يارب اشوفكو بكرة :)


هناك 7 تعليقات:

  1. و انا اتبسطت اما قريت التدوينة السعيدة دى

    و لسه عاوز 5 جنيه من العشرين :D

    ردحذف
  2. ربنا يحفظك و تفضلي ايجابيه كدا دايما و تفضل تأثري ف الناس يمكن و انتي مش واخده بالك

    ردحذف
  3. اتبسطت .. لما كنت مفلسة ,, وبحط ايدى فى جيب بنطلون لقيت عشرين جنيه :))

    أأأه والله الحاجات المنسية فى الهدوم دى بتفرق يوم الواحد اوى
    أنا كمان بتبسط لما بتحصل معايا :D

    ربنا يبسطك دايماً ^_^

    ردحذف
  4. وانا انبسط بالكلام دة اوى بجد يعنى :)

    اسمتعت بوجودى هون وانا المشتركه رقم 22 احفظي بقي

    علشان بعد سنه كدة ان شاء الله
    افكرك واقولك انبسط من البوست دة :)

    ردحذف
  5. جميله جدا

    ربنا يسعدك

    ردحذف
  6. اد ايه اصغر الحاجات ممكن اول تفرحنا
    انا اتبسطت اوى انى دخلت هنا على بوست جميل زى ده :))

    ردحذف